Friday, February 20, 2009

Aku da nk bertunang.....sob3


rakan2.... aku da nk bertunang....jemput hadir ke majlis pertunangan ku pd 29 Februari 2009......venue nyer di hotel concord shah alam.....bakal tunang ku adalah bakal doktor....hu3....jemput datang ye....


eh................................................alamak tibe2 baru aku perasan yg tarikh tu x wujud....wakakakakakaaaaaaaaa..................aku memaen je r korg......mane ade aku nk bertunang......xde org r nk kat aku....huhuhu


xde r....sebenarnyer....aku tensen ni....tu yg buat menda mengong....byk keje, plus nk study...da r ade klas ielts sok...tensen!!!!!
tp sesungguhnye aku taw sume org pon cmtu kn???kn??kn???? xpe semua.......no pain no gain! Allah sentiasa bersama org yg mengingatinyer....

ckap pasal tunang ni....or even kawen, aku sebelum ni da bberape kali bercinta(eceh....kate2 yg x bley bla...) tp kalo bole pasni da xnk da kapel2 ni....insyaAllah la...nk bercinta yg bermatlamatkan kahwin...nk cari lelaki yg padan pun susah....bkan sbb aku mahu perfect tp mahukan org yg melengkapi kekurangn diri....nk cinta sejati....yg diredhai....but msti all the girls agree with me that semua kalo bole nk lelaki yg ade financial stability hehe.bkan materialistik but seyes...sape nk tanggung shopping kiteorg....hahahaha....

to my dear girlfriends.....auni, apai, huda, zurina, fina, timah, dayah, umai, shazeq, paah, nadia dan lain2......................
korg pon same2 r cari cinta sejati ye....huhu....org yg dapat bimbing kite sume.....n korg prefer bakal doctor gak k??hehe....ak doakn korg pon bahagia and x msok wad 13......

3 comments:

  1. huhu~
    pehal gmba mawi lak ni......
    mawi best~
    ekin best~

    ReplyDelete
  2. sob3...ak brsedih d atas pertunangan ko yg xkn menjadi pd 29 Februari nih...

    ReplyDelete
  3. time kasih ayong coz memberi nasihat itu..kata2 mu akan ku semat didalam ati..ahaks...n btw,aku ucapkan takziah kt ko coz xjd bertunang...aku nk ajk ko bertunang skali pon xleh coz aku dh bertunang..hak3...

    ReplyDelete